5 načina kako da povećate posećenost websajtu
5 načina kako da povećate posećenost websajtu. Čestitamo! Ukoliko čitate ove savete, vi ste već napravili najvažniji korak u svom poslovanju – imate websajt. Međutim, websajt koji potencijalni klijenti ne posećuju nema jaku poentu. Ovako možete to da ispravite.
Veliki je broj tehnika koje možete iskoristiti da unapredite svoj websajt, ali izdvajamo 5 najbitnijih.
1. Aktivno korišćenje društvenih mreža
Iako ste možda novi na polju društvenih mreža, ne smete zanemariti njihov značaj. Društvene mreže imaju fantastičan način da dopru tačno do onih klijenata koje vi tražite…ili koji traže vas.
Njihov jedinstven algoritam targetiranja ljudi je zapravo jako uigrana mašina sakupljanja podataka o ponašanju, interesovanjima, kretanju i slično. Na osnovu ovih podataka, svaka reklama koju napravite dopire tačno do onih korisnika mreže kojima bi vaše usluge i/ili proizvodi bili interesantni ili poželjni.
Možda vam je sve do sad zvučalo kao bajka u koju se ne razumete, pa u tom slučaju angažujete agenciju koja će voditi računa o vašim mrežama i koristite benefite predstavljanja u online svetu.
2. Oglasite se i na bitnim online portalima, magazinima i blogovima
Ukoliko u vašoj branši postoji neki websajt koji je zaista praćen, čitan, verodostojan, pokušajte da ostvarite saradnju.
Nekad je preporuka tačno ono što vam je potrebno da prevagnete sa kupovinom. Ukoliko preporuka dolazi od proverenih ljudi, sigurno će vas klijenti uzeti u razmatranje.
Ovakav vid saradnje je uglavnom u obliku marketinškog teksta koji govori o vašim proizvodima i/ili uslugama kroz neki kreativan primer ili ima link koji vodi direktno na vaš sajt.
3. Budite darežljivi!
Verujete nam na reč, niko nije izgubio poklanjanjem. Današnji sistem giveaway-a je tako napravljen da jedan poklonjeni proizvod ili jedna poklonjena usluga donosi daleko više potencijalnih klijenta.
Ovo je vrlo brz način da povećate posećenost vašim društvenim mrežama a samim tim i websajtu. Ovako širite reč o vašem poslovanju što će vam se isplatiti.
4. Imajte blog
Blog sekcija na sajtu je ono što čini da se ljudi na vaš sajt vrate jer mogu pronaći neki koristan savet. Blog sekcija je arhiva tekstova koja na neki način objašnjava korist od korišćenja vaših usluga i/ili proizvoda.
Blog pored ovog uticaja na ljude ima i drugih prednosti. Kvalitetno napisan blog pomaže Google pretraživaču da vas vidi i podigne na više mesto.
Ovo je jako bitna stvar kod svakog websajta jer vas ističe u odnosu na konkurenciju. Ukoliko niste vični u pisanju, ovo je usluga koju pružaju agencije koje rade SEO optimizaciju.
5. Osvežite sajt!
Na kraju moramo spomenuti i to da ukoliko imate websajt a njegov dizajn je prevaziđen, vreme je da ga osvežite.
Ljudi se po običaju zadržavaju tamo gde im je sve lepo, jasno, precizno, svedeno i jednostavno. Današnji dizajn pruža sve ove pogodnosti a vaše je da se javite kako bismo zajedno došli do cilja!