...

Da li da otvarate radnju ili da pokrećete internet prodavnicu?

wordpress-1-1024x512

Da li da otvarate radnju ili da pokrećete internet prodavnicu?

Da li da otvarate radnju ili da pokrećete internet prodavnicu? Ne znate da li da otvorite onlajn ili fizičku prodavnicu? Ne možete da odlučite, tako da ćemo proći kroz prednosti online poslovanja i šta da očekujete ukoliko pokrećete internet prodavnicu.

Statistika

U 2020. globalno tržište e-trgovine dostiglo je vrednost od preko 4 milijarde dolara, a očekuje se da će do 2025. dostići 7,39 milijardi dolara. Prema poslednjim istraživanjima prodaja putem interneta samo raste. Vreme je da se priključite ovoj statistici i ugrabite pravi momenat.

Prednosti online prodavnice

1. Jedna od glavnih prednosti posedovanja onlajn poslovanja je to što sa Interneta možete da prodajete svetu. Niste lokalno ograničeni jer dostava ili world wide shipping omogućava da poslujete bez geografskih granica i pružite svoje proizvode i/ili usluge svima.

2. Nema sumnje da su troškovi otvaranja online prodavnice mnogo niži nego kada biste morali da otvorite lokalni biznis tj. fizičku prodavnicu ili kancelariju. Otvaranje fizičke prodavnice zahteva ulaganje u poslovni prostor (koje će varirati u zavisnosti od toga da li kupujete ili iznajmljujete), licencu, nameštaj, natpise, dizajn enterijera, itd. Imaćete i druge svakodnevne troškove, kao što je račun za struju.

3. Online poslovanje = Ne postoje praznici ili radno vreme, već vaše preduzeće radi 365 dana u godini, 7 dana u nedelji, 24 sata dnevno. Sve je automatizovano, te ne postoje troškovi radne snage. Ovo je posebno važno kad su u pitanju gužve, akcije, popusti, black friday i slično jer u fizičkoj prodavnici, klijenti se moraju opsluživati jedan po jedan. Prilikom kupovine putem interneta, klijent samo treba da doda željeni proizvod u korpu, prođe kroz proces naručivanja i sačeka da pošiljka stigne. Nije bitno da li i drugi ljudi naručuju istovremeno, to neće uticati na njihovu kupovinu.

4. Jedinstvena marketinška prilika vam otvara vrata. Websajt može vašem klijentu da prikaže komplementarne proizvode ili možete na osnovu ineresovanja i prethodnih kupovina ciljano prikazati određenim klijentima određene proizvode.

5. Iskustva iz prve ruke. Praksa online kupovine je da potencijalni kupci pre same kupovine čitaju i istražuju o proizvodu. Ovo je vama savršen momenat da prikažete tuđa mišljenja tj. iskažete mišljenja onih koji su već kupili od vas ili koristili vašu uslugu. Ove reference najčešće naprave nove kupovine.

Troškovi online prodavnice

Pokretanje i upravljanje e-trgovinom je mnogo jednostavnije u odnosu na fizičku radnju. U ovom slučaju, jedini troškovi koje ćete morati da uzmete u obzir su:

· Zakup hostinga;

· Zakup domena;

· CMS ukoliko se odlučite za plaćenu verziju;

· Tema vašeg websajta i svi njeni dodaci;

· Eventualne provizije za naplate (PayPal ili Stripe naplaćuju malu proviziju po porudžbini) ;

· Ako otvorite e-trgovinu koja zahteva zalihe, moraćete da investirate u kada vaše poslovanje počne da raste.

Glavna prednost online prodavnice

Realnost današnjice je da ljudi biraju dostupnost i opciju da im se nešto dostavi do kućnog praga. Onlajn prodavnice često imaju rasprodaje i popuste, jer mogu da ih priušte. Klijenti u ovakvoj prodavnici pronađu proizvode po mnogo nižoj ceni. Online prodavnice su uz to u mogućnosti da ponude više veličina i više stilova, boja i proizvoda svojim potrošačima.

Ukoliko ste imali neke sumnje, nadamo se da smo ih otklonili. Vreme je sad, investirajte u svoj biznis websajtom sa online prodvnicom.

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.