...

Da li mi je potreban website?

Da li mi je potreban website?

Da li ste uvek online i da li uvek možete svim klijentima ili potencijalnim klijentima dati odgovore NA SVA pitanja koja imaju? Verovatno ne. Pitanja koja se često postavljaju zahtevaju od vas da iznova i iznova ponavljate odgovore kroz svaku poruku zasebno.

Vaš website može biti dostupan 24/7/365 čak i kada vi niste. Website deluje kao vaš asistent tokom i van radnog vremena i daje odgovore na sva česta pitanja.

Imam sve društvene mreže i redovno odgovaram na poruke, da li moram da imam website?

Website vam je potreban čak i ako imate Facebook i Instagram stranicu. Iako društveni mediji mogu da pomognu vašem poslovanju da raste, nemojte se zalagati za to da ih koristite kao jedini marketinški kanal. Po skorašnjoj studiji, 56% ljudi je izjavilo da neće verovati preduzeću bez website-a. Sigurno vam kredibilitet osigurava više posla. Imati dobru internet stranicu pokazuje da ste legitiman posao. I nije kasno. Još uvek imate priliku da pobedite 44% njih ako odlučite da promenite pristup i obezbedite sebi website.

Još jedan benefit sopstvenog sajta je to što ćete imati sopstvenu markiranu e-adresu (npr. ime@imesajta.com) koja dodaje nivo profesionalnosti vašoj prepisci sa klijentima. Statistički, odgovaranje sa adrese @gmail i sličnih provajdera ne ostavlja utisak profesionalizma.

Ako planirate da plasirate svoje preduzeće, website bi vam morao biti prvi prioritet. Verovatnije je da će ljudi poslovati sa kompanijom u koju imaju poverenja, a website je prvo mesto na koje odlaze da provere korisničko iskustvo, kritike i pohvale. Zašto je to baš tako?

Svaki sajt ima svoj rank na Google pretraživaču. To je takođe nešo na čemu morate raditi. To se naziva SEO optimizacijom. Upravo zbog toga website vam mora uraditi neko ko će posao uraditi dobro jer je to vaša „lična karta“. U optimizaciju, SEO optimizaciju, se ulaže i ona nema veze sa vašim društvenim mrežama. Da biste podstakli kontinuirani uspeh, morate da privučete nove kupce, a jedan od najboljih načina da to učinite jeste da se učinite vidljivim na Google-u. To je prvo što će vaša klijentela videti kada u Google ukuca neki termin koji traži. Vaš sajt, lokaciju, osnovne informacije i OCENE. Dobro optimizovan website može pomoći vašem poslu da se dobro rangira za razne termine za pretragu i imati stalan protok novih kupaca. Dodatni benefit je to što možete da integrišete svoj website sa Google mapama kako bi vas ljudi lakše pronašli.

Prednosti je još mnogo, ali smo vam dali osnovne o kojima morate da razmišljate.

Šta čekate? Kontaktirajte nas!

    Leave a comment

    You must be logged in to post a comment.