GOOGLE ADS služi za oglašavanje na mreži, odnosno internetu. Ovaj vid oglašavanja predstavlja vid promovisanja internet stranica.
Šta GOOGLE ADS omogućuje? Omogućuje kreiranje online oglasa za promovisanje firme, preciznije proizvoda i usluga koje ono pruža, korisnicima onda kada su zainteresovani za te usluge. Firme se najčešće opredeljuju za GOOGLE ADS kako bi promovisali svoje poslovanje, potpomogli prodaji proizvoda i usluga koje nude, podigli svest kod klijenata i povećali broj poseta i akcija na svom web sajtu.
GOOGLE ADS nije striktan, već je podložan promenama. U svakom trenutku možete promeniti oglasnu kampanju, promeniti ceo tekst, ili deo teksta, lokacije gde će se oglas prikazivati, izmeniti određena podešavanja, kao i novčani budžet.
Šta je bitno kod GOOGLE ADS? GOOGLE ADS se fokusira na ključne reči koje oglašivači samostalno biraju. Na osnovu čega se određuju ključne reči? Na osnovu poslovne ponude, tekst za koji smatraju da će klijenti najverovatnije kucati u pretrazi kada traže specifične proizvode ili usluge.
Kada firme žele da pospeše svoje poslovanje, primenjuju GOOGLE ADS. Ciljeve koje mogu ostvariti primenom GOOGLE ADS su usmeravanje posetilaca na vašu web stranicu, usmeravanje ka vašoj prodavnici, veći broj poziva od strane klijenata.
Kod GOOGLE ADS, firme treba da odrede da li će oglasi biti usmereni na globalnu publiku, ili unapred ciljanu (targetiranu) publiku.
1. DIZAJN SAJTA
Dogovor oko izgleda sajta
2. IZRADA SAJTA
Izgradnja dogovorenog izgleda
3. PROMOCIJA
Oglašavanje sajta