...

Izrada internet prodavnice

WEBSHOP

Izrada WEB SHOP-A

 

U vreme kada e-prodaja počinje da raste u Srbiji (64,2% korisnika kupilo je putem Interneta 2017. godine), odlučili ste da krenete u strategiju koja uključuje onlajn prodaju ili e-trgovinu. Mi vam nudio celokupno rešenje, uključujući personalizovanu podršku i uspostavljanje web sajta za internet prodaju koja može zadovoljiti vaše poslovne potrebe i ambicije, strateško mesto za web shop. Izrada shop-a uključuje dubinsko strateško razmišljanje kako bi se identifikovale sve potrebe vašeg poslovanja, ali i da bi se ispunila očekivanja korisnika Interneta, budućih kupaca vaše internet prodavnice. Pod web shop-om podrazumevaju se sve web lokacije koje omogućavaju posetiocima da naruče i plaćaju proizvode ili usluge na mreži. Web sajtovi, kataloški sajtovi, portal ili prilagođena web sajtovi mogu integrisati funkcije web shopa kao što su otvaranje profila, personalizovano naručivanje, kupovina pretplate ili usluge na mreži ili proizvod.

 

Izrada web shop-a u okviru wordpress-a

 

Mnogi moduli postoje kako bi se konvertovala ili zadržala sve zahtevnija klijentela, kao i da bi se olakšalo komercijalno upravljanje vašim poslovanjem. Vaše preduzeće, vaši proizvodi ili usluge moraju biti istaknuti i dostupni na svim medijima, zbog čega su i naši web shop-ovi razvijene u Responsive dizajnu.

 

  • Neograničene kategorije, potkategorije i proizvodi
  • Neograničene varijacije i karakteristike proizvoda
  • Više slika po proizvodu
  • Višefunkcionalni ergonomski pretraživač
  • Dvostruki prikaz cena:
  • HT ili TTC Izbor broja proizvoda po stranici
  • Upravljanje zalihama i prikaz dostupnih količina na listu proizvoda
  • Stvaranje grupa kupaca
  • Dodeljivanje kategorija određenim grupama kupaca
  • Cena po grupi kupaca
  • Paketi proizvoda i dodatne opreme
  • Dokumenti priloženi uz listove proizvoda (uputstva itd.)
  • Smanjenje cena u procentima
  • Smanjenje cena u fiksnom iznosu
  • Razmatranje referenci proizvoda, dobavljača
  • Upravljanje proizvođačima, brendovima ili dobavljačima
Za administratore sajta

  • Autonomija za sadržaj web shopa kao i njeno upravljanje
  • Konsultacije o kupovni i kolicima u stvarnom vremenu koje su kreirali kupci
  • Podesivi statusi naloga
  • Unapred definisane naredne poruke
  • Minimalni iznos porudžbine koji se može konfigurisati
  • Mogućnost naručivanja proizvoda čije su zalihe iscrpljene
  • Upravljanje povratkom Fakture, kreditne kartice i otpremnice
  • Program lojalnosti Posebne ponude (promocije, kuponi)
  • Popusti u fiksnom iznosu ili procentu na porudžbinu ili proizvode
  • Obavezna potvrda Opštih uslova prodaje (GTC)
  • Upravljanje marketingom i promocijama
Za kupce:

  • Registracija kupaca i B2B i / ili B2C račun
  • Zaboravljena lozinka za oporavak
  • Vidljivost na korisničkom računu – porudžbine i računi i ostali pdf
  • Praćenje narudžbi putem e-pošte i putem korisničkog računa
  • Pretplata na bilten i prijava
  • Rezervna korpa koja su kreirali kupci (napuštena kolica)
  • HTTPS sigurno plaćanje
  • Povratak proizvoda

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.