Kako da se odlučite za pravi izgled vašeg sajta

2 (Demo)

Kako da se odlučite za pravi izgled vašeg sajta

Kako da se odlučite za pravi izgled vašeg sajta? Da li ste znali da je posetiocima je potrebno samo 50 milisekundi da formiraju mišljenje o vašem sajtu da odluče da li da se na njemu zadrže ili da produže na sledeći? Kad u taj miks dodamo i celu priču o tome da li ste do sada radili SEO za vaše linkove i koji ste po redu na Guglu, kakve su vam zapravo šanse? Jedno je sigurno, adekvatna internet prezentacija zaintrigira i najzahtevnijeg klijenta, te pažljivo birajte teme.

Dizajn

Svrha vašeg poslovnog sajta treba da bude da pomogne korisnicima da pronađu informacije koje su im potrebne najkraćom mogućom putanjom. Da biste to obezbedili svojim klijentima, bolje je da stvari budu jednostavne i čiste, bez previše animacija ili komplikovanog dizajna.

Ukoliko imate logo, birajte dizajn koji uz vaš logo ide besprekorno. Cilj je da vaša web prezentacija izgleda kohezivno i smisleno. Nakon odabira boja, vodite računa o rasporednu elemenata.

· Šta je ono udarno što želite da prikažete u prvim sekundama?

· Šta je ono manje bitno što će klijenti potražiti na sajtu sami?

Malo konkurencije može biti dobra stvar

Uvek preporučujemo da proverite šta rade veće firme u vašoj industriji. Obično su ove firme potrošile više vremena, novca i resursa testirajući različite dizajne kako bi pronašle ono što najbolje funkcioniše za vašu branšu. To ne znači da treba da kopirate ono što oni rade već pogledate i uvidite koji aspekti bi mogli da funkcionišu i za vas. Na taj način barem saznate šta bi sve vaš sajt trebalo da sadrži od informacija. Pored ovoga, inspiracija i ideje lakše nadolaze.

Responsive sajt

Mobilni saobraćaj je sve važniji i drastično će se povećati u narednom peridu. To znači da vam je potrebna web lokacija sa brzim odzivom koja izgleda odlično na desktopu, tabletu i mobilnom uređaju. Imajte na umu da ogroman broj klijenata pristupa vašem sajtu sa mobilnog uređaja nakon što pregleda neku reklamu za vaš biznis. Online kampanje u najvećem procentu sa drštvenih mreža vode baš na sajt koji se učitava preko mobilnog telefona, te se pobrinite da je sve jasno i dobro skockano i za tu verziju.

Za kraj: brzina sajta

Loše kodirane teme imaju tendenciju da dodaju tonu nepotrebnog koda i funkcija, što može značajno povećati vreme učitavanja. Ovo je važno jer Gugl koristi brzinu sajta i korisničko iskustvo kao faktor rangiranja. Osim toga, niko se neće zadržati ako se vaš sajt učitava više od nekoliko sekundi.

 

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.
063 15 22 063