Kako redizajnirati websajt?
Kako redizajnirati websajt? Za sve one koji već imaju websajt, jasno da se povremeno mora uraditi redizajn jer se u doba brzog napredovanja tehnologije menjaju i potrebe websajta. Ovo nije samo izgled već i funkcionalnost.
Bez obzira na to koliko je vaš websajt izgledao dobro kada ste ga prvi put lansirali, uvek dođe vreme kada možete imati koristi od redizajna. S obzirom na algoritme koji se stalno menjaju, proces dizajna i ponašanje potrošača, gotovo je nemoguće da zastarela web lokacija pruži zadovoljavajuće rezultate.
Šta sve obuhvata redizajn sajta?
Redizajn websajta odnosi se na ažuriranje i osvežavanje njegovog koda, grafike i strukture sadržaja kako bi bolje odgovarao očekivanjima vaših ciljnih kupaca i/ili klijenata.
Redizajn websajta takođe podrazumeva dodavanje novih funkcija ili kreiranje totalno novog websajta. Ovo se svakako podrazumeva ukoliko dolazi do promene platforme u kojoj je websajt napravljen, npr. pretvaranje vašeg Joomla websajta u WordPress zahtevalo bi kompletan redizajn.
Nema mesta strahu!
Bitno je naglasiti da i ukoliko vas brine proces redizajna, on je u potpunosti usmeren na benefite koje možete iskusti. Konkretno, u saradnji sa dobrim web dizajnerom svi bitni elementi vašeg poslovanja i websajta mogu biti očuvani. I nov websajt se može uraditi u vašim prepoznatljivim bojama, sa prepoznatljivim elementima i uz očuvanje vašeg brenda.
Pored izgleda, postoje benefiti koje ćete iskusiti od redizajna. Ali ukoliko ovo nije najjasnije, hajde da navedemo šta ažuriran i dobar web dizajn mora da obezbedi.
· Mora da efektivno konvertuje potencijalne klijente u realne klijente
· Statistički mora da određeno vreme zadrži pažnju posetioca
· Mora obezbediti dobar SEO rank
· Podrazumevaju se poboljšane performanse i brže učitavanje stranice
· Poželjno bi bilo da se ističe u odnosu na konkurenciju
· Tačno i efikasno predstavlja vaš brend
Da li je vreme da se uradi redizajn?
Najbolji način da odlučite da li treba da redizajnirate svoj websajt ili ne jeste da analizirate sve što pružate sa stanovišta postojećih kupaca i/ili klijenata. Umesto da se oslanjate isključivo na subjektivna mišljenja, neka vaša analitika priča za vas.
Postavite sebi sledeća pitanja:
1. Da li moj websajt adekvatno predstavlja moj brend?
2. Da li je moj websajt lak za navigaciju?
3. Da li su stranice optimizovane za različite rezolucije i ekrane?
4. Da li websajt izgleda zastarelo u poređenju sa konkurentima i tržišnim standardima?
5. Kakav je učinak vašeg sajta u pogledu stope posete samo jedne stranice, vremena učitavanja i konverzije?
Nakon što u potpunosti iskreno odgovorite na navedena pitanja možete sagledati realnu situaciju. Bitno je da uvidite da čak iako ste naišli na lošu situaciju i nezadovoljavajuće odgovore, nema mesta panici. Uvek postoji prostor za poboljšanje i mesto da vaš websajt postane konkurentan.
Nakon ovih odgovora možete nas kontaktirati da napravimo plan.
Pošto ne postoji jedinstvena strategija redizajna websajta za sve, potrebno je da porazgovarate sa web dizajnerom o željama i mogućnostima i krenete u nove pobede. Bitno je naglasiti da u procesu redizajna vaš stari sajt sve vreme radi, nema gubljena vremena i nov websajt se postavlja na postojeću adresu tek nakon što ga vi u potpunosti odobrite. Proces redizajna može biti jako kratak ili pak trajati, što zavisi od vaše branše, obima posla, raspoloživosti vremena i slično.
Pozovite nas!