Koji paket odabrati za izradu sajta?
Koji paket odabrati za izradu sajta? Kod svakog web dizajnera vidite više različitih paketa za izradu web sajta. Svaki od njih različito košta i sadrži različite stvari, te ćemo razjasniti neke od njih kako biste najlakše odabrali spram vaših potreba.
Osnovni paket za websajt
U svakoj ponudi osnovni paket je i najjeftiniji. U najvećem broju slučajeva ovaj paket će vam obezbediti osnovni websajt do 5 strana, osnovni seo, websajt bez prodavnice i prevelikih grafičkih elemenata.
Prednosti: Ovo ćete lako uklopiti u budžet jer je ovo skroman paket za svačiji džep. Uz to, za mala poslovanja kojima je bitno da imaju internet prezentaciju svog poslovanja sa osnovim informacijama o načinu rada, kontaktu i uslugama, ovo je idealna opcija. Uglavnom su ovo svedeni websajtovi sa konkretnim informacijama i za ovaj paket se odlučuju oni koji nemaju potrebu da često nešto na websajtu promene. Možete sajt proširiti u svakom momentu u dogovoru sa vašim web dizajnerom. Uz ovaj websajt dobijate i profesionalni e-mail sa vašim jedinstvenim domenom na koji vas neko može kontaktirati.
Mane: Ovaj websajt je samo vaša prezentacija, kao takav ne koristite ga za internet prodaju i dolazi sa osnovnim SEO paketom. Ovakav SEO znači da vam je trenutni sadržaj sajta odgovarajući za potrebe Googla i rangiranje ali nećete biti konkuretni. Većina vaših konkurenata radi na tom takmičenju za rangiranje na pretraživačima. Ovo znači da oni odvajaju određeni budžet za reklame i sadržaj u vidu bloga sa tekstovima koji bi vašim potencijalnim korisnicima mogli biti od koristi.
Srednji paket
Srednji paket odgovara onima koji bi želeli websajt sa malo više detalja i nemaju jako tesan budžet. Ovo je najčešći odabir i naveći broj vaših konkurenata bira baš ovaj paket.
Prednosti: Svaki naredni paket obuhvata sve iz prethodnog paketa i još par korisnih stvari. Srednji paket uglavnom pruža dodatne elemente poput boljeg SEO paketa i analitike. Ovo znači da će vaš saj na tržištu biti konkurentniji i da će tekstovima bolje približiti vaše usluge ili proizvode klijentima. Uz to, radi se i analitika koja vam pruža statitstički uvid u napredovanje vašeg websajta. Ovo su uglavnom malo veći sajtovi, sa više strana i više informacija. Pored kontakta ovakav websajt može imati više formi za popunjavanje uoliko vaše poslovanje ima potrebu za zakazivanjem termina i slično. Dodatni elementi bilo kojeg tipa spadaju u ovaj paket.
Mane: Ukoliko ste razmišljali o ovom sajtu, znači da imate solidnu konkurenciju. Oni uglavnom već imaju online prodaju ili o njoj razmišljaju, a vi ste na prekretnici. Ukoliko za vaše konkurente na pretraživaču izlaze reklame, možda vam je potrebno više. Ovaj sajt je jako dobar za sve koji su u razvoju ali je između njega i navećeg paketa tanka linija a velika odluka.
Najveći paket
Ovaj paket je sigurno najskuplji pa i njemu niste mnogo razmišljali. Možda bi trebalo da razmislite ponovo. Ovakav websajt nema ograničenja i može biti konkurentan bez obzira na to šta vaša konkurencija ima.
Prednosti: Ovo su veliki websajtovi sa dosta inaformacija. Bilo da se bavite online prodajom ili ne, ovakav websajt može imati detaljan pregled vaših usluga ili proizvoda. Oni su podeljeni po kategorijama, detaljno opisani a možete imati i integrisan sistem za poručivanje i plaćanje. Prednosti online prodavnice su neograničene. Uz ovo, najveći paket ima detaljnu SEO optimizaciju što znači da je vaša borba da postanete broj 1 upravo počela. Možete imati download ili preuzimanje elemenata, video sadržaj i neograničeno mnogo elemenata.
Mane: Dobrim vestima nikad kraja. Ovaj websajt ograničenja nema i šta god da ste zamislili se može uraditi.
Imajte na umu da spisak svih opcija je okviran i da ne morate odabrati konkretan paket. Uvek se možete javiti sa konkretnim potrebama i dobiti cenovnu ponudu.