PISANJE TEKSTOVA ZA SAJTOVE
...........
pisanje tekstova za sajtove

Pisanje tekstualnog sadržaja (pisanje tekstova za sajtove) jedna je od važnijih stvari u strategiji promovisanja nekog brenda ili firme. Pisanje internet sadžaja osnovni je tool u kreiranju marketinške kampanje. Razlog zbog čega je to tako, pronalazimo u efikasnosti koju postižemo pisanjem tekstova za sajtove. Eno nekoliko stavki o prednostima koje postižemo koristeći strategiju pisanja testova za sajtove:

1. Dobro napisanim sadržajem sajta mi stvaramo uslove za veće poverenje naših klijenata kao i bolje izgrađivanje poverenja novih i potencijalnih klijenata.

2. Sajt koji ima dobar ili bar pristojan sadržaj, bolje je rangiran i prepoznat od strane Googla kao merodavni izvor. Samim tim je bolje rangiran. (Za više informacija o ovome pročitajte članak o SEO optimizaciji sajta)

3. Zanimljivo napisan sajt drži pažnju onima koji taj sadržaj čitaju. To nije mala stvar jer istraživanja kažu da tek 4 od 10 ljudi pročitaju čitavu stranicu od početka do kraja. Te zanimljivo napisani sadržaj zna kako da komunicira sa klijentima i da ih zadrži kako bi pročitali sve što smo mi imali da napišemo o proizvodu, brendu, firmi,…

ŠTA ZNAČE TERMINI COPYWRITER (copywriting) I CONTENT WRITER (content writing)

Dosta ljudi ne zna za gore navedene termine. Odnosno, zna za termine ali ne zna razliku između njih. Mi vam donosimo razumevanje ovih termina kako bi se profesionalna komunikacija između nas bolje odvijala.

COPYWRITER (copywriting)

Za razliku od nekih drugih oblika kreativnog pisanja koji se mogu podvesti pod umetnost, copywriting predstavlja pisanje radi promovisanja proizvoda, usluge ili ideje. Rezultat pisanja se zove copy i predstavlja sadržaj koji će kod čitaoca ili gledaoca izazvati određenu reakciju.

Iako deluje lako, potrebno je dosta znanja, truda i istraživanja da bi se došlo do uspešnog copyja. Postoje mnogi elementi koje treba uzeti u obzir pri pisanju, ali pre svega imajte na umu da ono što kreirate mora da bude originalno i kvalitetno. Naime, moderni marketing je nezamisliv bez kvalitetnog copywritinga, jer je originalna i dobro osmišljena ideja osnov uspešne promotivne kampanje.

Copywriter se bavi osmišljavanjem oglasnih rešenja, slogana za sajtove, stihova za reklamne džinglove, ali i pisanjem promotivnih emailova, scenarija za reklamne spotove itd.

Copywriting uključuje pisanje promotivnih tekstova za:

– Radio i TV reklame – Slogane i fraze – Sadržaj za web sajtove

– SEO sadržaj – Email kampanje – PR tekstove – Kataloge – Brošure – Flajere – Bilborde – Banere na društvenim mrežama – Sve vrste reklama na internetu

CONTENT WRITER (content writing)

Content writing ima drugačiju svrhu u odnosu na Copywriting. Cilj pisanja ovakvih tekstova jeste da čitaocu ponude vrednost, odnosno da sadržaj bude koristan. Ovim tekstovima čitaocima se nude značajne informacije, a njihovo poverenje u vašu kompaniju će samim tim rasti.

Dakle, glavni cilj jeste informisanje i obrazovanje, a ponekad može uključivati i zabavu. Sa dobrim i kvalitetnim sadržajima ostvaruje se odnos sa potencijalnim kupcima, odnosno čitaoci se postepeno mogu pretvoriti u kupce.

Content writing, dakle, može voditi do prodaje, ali na način koji je više indirektan. Takođe, sa kvalitetnim sadržajima, neguju se odnosi i sa postojećim kupcima.

A SVE MOŽE I MNOGO KRAĆE

Copywriter piše prodajni tekst. A content writer informativni i edukativni sadržaj.

Sve ovo možemo uraditi za vas!

SAZNAJTE KAKO I ZA KOLIKO

Naša agencija, pored pisanog sadržaja za sajtove, nudi izradu web sajtova, kompletnu marketinšku strategiju za promovisanje vašeg brenda ili firme, kampanje za plaćene oglase (ADDWORDS), SEO optimizaciju (besplatni Google oglasi) kao izuradu vizuelnog identiteta vašeg brenda i firme (grafički dizajn)

ISTRAŽITE MOGUĆNOSTI

Naš PROCES

1. DIZAJN SAJTA

Dogovor oko izgleda sajta

22 (Demo)

2. IZRADA SAJTA

Izgradnja dogovorenog izgleda

24 (Demo)

3. PROMOCIJA

Oglašavanje sajta

25 (Demo)
STARTUP solution
NAPRAVITE BOLJE SAJTOVE MNOGO BRŽE SA STARTUP AGENCIJOM
063 15 22 063