Zašto je sajt lična karta vašeg poslovanja – prepoznatljivost
Da li ste ikada naišli na neki websajt i odmah se zbunili? Da li su izgubili priliku da vam pokažu ko su kao kompanija, šta prodaju ili zašto bi trebalo kupovati od njih?
Jedno od prvih mesta na koje potrošači odlaze kada traže odgovore je internet, zbog čega je od ključne važnosti da vaš website prikaže pravu poruku. Website mora odgovarati identitetu vašeg brenda i obrnuto.
Sve, od vašeg logoa do interaktivnosti vaše stranice, deo je ukupnog iskustva koje klijentela ima.
Mnogo je faktora koji stvaraju vaš brend, neki od njih su:
· Izbor jedinstvenog logoa. Unikatan, nezaboravan i moćan logo će doprineti promociji vašeg poslovanja. I on je samo vaš.
· Način na koji vaš tim odgovara na poruke.
· Sadržaj objavljen na profilima društvenih mreža.
· Način na koji se kupci interesuju za proizvode i usluge.
Zapamtite, cilj vašeg websajta je da informiše kupce i podstakne ih da veruju vašem brendu. Zauzvrat će se s vremenom pretvoriti u kupce koji vama donose profil.
Međutim, neorganizovan i haotičan dizajn neće postići željeni rezultat. Ne želite da kupci pristupaju vašem website-u samo da bi bili zbunjeni!
Mnogo web dizajnera radi po principu kopiranja konkurenta. Nekada i sami klijenti od web dizajnera traže izradu sličnog website-a u odnosu na onaj koji su videli kod konkurencije. Ovo može biti neverovatno štetno za vaš ukupni utisak koji ostavljate, jer oduzima bilo kakvu jedinstvenost koju ste stvorili u svojim naporima za brendiranje. Kopiranje konkurenta u suštini znači da nehotice podržavate njegov brend umesto da razvijate svoj!
Kada se ljudi sete vašeg brenda, veća je verovatnoća da će vašu kompaniju preporučiti svojim prijateljima i porodici. Ove preporuke su sjajne za uspeh vašeg poslovanja. Ako je vaš brend neprepoznatljiv ili nezaboravan, nemate šanse da dobijete ove preporuke.
Ovo su samo neki od razloga zbog kojih bi trebalo da imate JEDINSTVEN WEBSITE i dizajnera koji će se posveti samo vašem poslovanju.