Zašto blog i zašto održavanje bloga na vašem websajtu
Zašto blog i zašto održavanje bloga na vašem websajtu? Da li znate da postoji preko 600 miliona blogova na internetu? Mnogi pojedinci, kao i firme, preduzeća, kreiraju blog u sklopu svog websajta kako bi delili svoje ideje i stručnost online, i da bi pojačali svoje prisustvo na mreži. Blog je idealan način da sa svojim klijentima podelite neki besplatan savet, dokažete kredibilitet i borite se za dobar SEO na Guglu. Ako vam ništa od ovoga nije jasno, čitajte dalje jer ćemo praktično objasniti zašto blog mora biti alat koji radi za vas.
Blog u okviru vaše internet prodavnice ili websajta sa uslugama
Kada su blogovi deo postojeće internet prezentacije, oni obično pružaju dosta informacija i jednostavno koriste priliku da korisnici budu u toku sa akcijama, ponudama kao i specijalnim načinima kako da proizvodi ili usluge koje nudite budu od koristi. Znate i sami da svi veliki sajtovi koji se bave prodajom online takođe nude blog o njihovim različitim proizvodima i kako ih možete koristiti.
Zašto da vaš websajt ima i svoj blog?
Suštinski, blogovi su postali društvena platforma. Kao preduzetnik, ili firma, verovatno razmišljate o vremenu, novcu i održavanju koji bi bili deo rada na blogu. Međutim, ako se blog uradi ispravno, blogovanje može poboljšati percepciju kupaca i industrije, povećati performanse vašeg websajta za SEO i obezbediti sadržaj za društvene mreže koji kupce dovode do vašeg websajta. Sve ovo za vas mogu obavljati agencije, web dizajneri i svi njihovi ljudi. Evo glavnih razloga zašto bi vaš websajt mogao imati koristi od bloga:
· Izgradnja odnosa i zajednice
· Monetizacija
· Lako se kreira i održava uz vašu minimalnu uključenost
· Stalan podsetnik korisnicima o vašoj ponudi i njenom značaju
· Inbound marketing
· SEO
Blog i SEO za vaš websajt
Optimizacija websajta za Gugl, SEO (Search Engine Optimization), je praksa poboljšanja pozicije websajta u rezultatima pretraživača, čime se pomaže da se on lakše pronađe. Kada pretraživači poput Gugla primete da više ljudi posećuje datu weblokaciju, verovatno će smatrati da ona ima relevantiniji sadržaj. Šta to za vas znači u praksi?
Ukoliko ste recimo vlasnik poljoprivredne apoteke i želite da kada potencijalni kupac u Google pretraživač ukuca “poljoprivredna apoteka Beograd” se tu pojavite BAŠ VI! Ovo nije lak zadatak i postoje čitave firme koje rade SEO za vaš websajt. Jedan od ključnih faktora za SEO je postojanje bloga jer vam on omogućava da što više tih ključnih reči i fraza uvrstite u vaš websajt.
Zaključak
Bilo da tek pokrećete vaš websajt ili imate postojeći, obratite se web dizajneru kako biste što pre počeli sa blogom. Kada na blogu pišete redovno, tako uključite praktične informacije i vodiče koji se redovno ažuriraju, dokazujete da niko ne poznaje vašu branšu bolje od vas. Kada se predstavite kao autoritet u svom poslu, moći ćete da unapredite svoj brend i postanete pravi lider u svojoj oblasti.