Ukoliko se bavite prodajom i želite da proširite svoje poslovanje, ulazak na e-tržište je jedino pravo rešenje
Živimo u dobu gde se promene dešavaju svakodnevno, a na firmama je da pronađu jedinstven način da privuku nove i zadrže postojeće klijente. Nešto što se još prošle godine smatralo dobitnom kombinacijom može već ove godine postati pogrešan odabir. Ukoliko želite da idete u korak sa promenama, opstanete na tržištu i dosegnete do novih korisnika, kreiranje web shop stranice je početno rešenje. Tehnološka revolucija doprinela je razvoju digitalne marketing strategije, koja služi za predstavljanje i promovisanje prodaje u digitalnom svetu, odnosno online – “na mreži”.
Ako ste vlasnik malog, mikro preduzeća ili paušalnog, vaša web lokacija treba da ima prepoznatljiv izgled koji će pomoći da se ističe i izdvaja u odnosu na konkurenciju. Tačnije – da vaš brend bude prepoznatljiv.
Funkcionalnosti koje sadrži web shop stranica:
1. Pregledan uvid u katalog usluga ili proizvoda koje nudite
2. Pregledan uvid u katalog usluga ili proizvoda koje nudite, a koji su dostupni
3. Pregledan uvid u cenovnik usluga ili proizvoda koje nudite
4. Brza i efikasna pretraga usluga ili proizvoda koje nudite
5. Jednostavno kontaktiranje za dodatne informacije ili rešavanje nedoumica
6. Kreiranje naloga (registracija korisnika na vaš sajt)
7. Jednostavno poručivanje (korpa)
8. Potencijalno e-plaćanje
Da li dodati još nešto u ovoj podeli?
Web shop aplikacija je digitalni odraz vaše firme na mreži.
Putem web shop aplikacije se predstavljate klijentima i ona treba biti tako organizovana da širokoj publici privuče pažnju, da “čuju” za vas, da se ciljna publika što duže zadrži na istraživanju vašeg sajta, a potom i odluči za čin kupovine.
Ono što klijente ne zadržava dugo na određenim sajtovima jeste pre svega loša organizovanost, sporo otvaranje novih stranica, odbojan spoj boja na sajtu i nepreglednost.
1. DIZAJN SAJTA
Dogovor oko izgleda sajta
2. IZRADA SAJTA
Izgradnja dogovorenog izgleda
3. PROMOCIJA
Oglašavanje sajta