...

Websajt po želji i meri za reklamu na Google

optimizacija-sajta

Websajt po želji i meri za reklamu na Google

Websajt po želji i meri za reklamu na Google. Google AdWords (sada Google Ads) je alat za oglašavanje na internetu koji je razvio Google. Ovaj sistem Google-a omogućava oglašivačima da ciljaju svoju publiku, postave oglase i prate rezultate. Kako su ovo oglasi plaćeni po kliku, spadaju u vrlo efikasan marketing alat za koji vam je potreban samo websajt!

Koje su prednosti Google AdWords

AdWords omogućava precizno ciljanje publike prema geografskoj lokaciji, ključnim rečima, interesima, demografiji i drugim faktorima. To znači da možete prikazivati oglase samo onim ljudima koji su verovatno zainteresovani za vaš proizvod ili uslugu. Ukoliko vam je poznata vaša publika, imate pola informacija!

Ta publika se bira na osnovu ključnih reči koje su posebno odabrane samo za vaš posao, vaš proizvod ili uslugu i u svakom momenu imate uvid u rezultate svoje kampanje. Tj. AdWords vam omogućava da prilagođavate kampanje i oglase u realnom vremenu na osnovu povratnih informacija i rezultata kampanje. Možete promeniti ključne reči, ciljne grupe, budžete i druge parametre kampanje u bilo koje vreme.

AdWords omogućava različite vrste oglasa, uključujući tekstualne oglase, slike, video zapise i drugo, što omogućava oglašivačima da prilagode svoje oglase za različite platforme i ciljne grupe.

Najbolja vest je to da je vaša reklama definisana vašim budžetom jer je sam Google nalog potpuno besplatan! Konkretno, potrebno je da imate Google nalog kako biste se prijavili na Google AdWords. Ako nemate Google nalog, možete ga lako napraviti besplatno a vaš budžet upotrebiti samo za reklamu.

Potrebni su vam samo taj nalog i websajt (ili landing stranica) na koju će se korisnici usmeravati nakon što kliknu na oglas.

Websajt za GoogleAdwords

Ukoliko prvi put radite websajt i i znate da ćete ga koristiti za oglašavanje na Google platformi, naglasite to svom web dizajneru. Svaka informacija može biti od koristi, kako bi vaš dizajn bio skrojen baš po želji i meri.

Web sajt koji se koristi za Google AdWords kampanju treba da bude dobro osmišljen i optimizovan kako bi se korisnici zainteresovali za ponuđene proizvode ili usluge.

U prvim fazama kreiranja websajta, zna se da sadržaj na websajtu treba da bude relevantan za ciljanu publiku i ključne reči koje se koriste u kampanji. Ovo znači da će na sadržaju vašeg websajta raditi ljudi koji se bave terminologijom i koji će napisati tekst i urediti sadržaj tako da dobijete najbolje moguće rezultate.

Dodati fakori koji će doprineti vašim kampanjama su:

· brzina websajta jer websajt treba da se brzo učitava kako bi se korisnici što duže zadržali na stranici,

· websajt treba da bude optimizovan za mobilne uređaje kako bi korisnici koji koriste mobilne uređaje mogli da pristupe sajtu i koriste ga neometano,

· websajt treba da bude jednostavan za navigaciju kako bi korisnici mogli lako da pronađu željene informacije,

· websajt treba da ima jasne pozive na akciju koji će motivisati korisnike da izvrše željenu akciju (kupovinu, popunjavanje obrasca, itd.).

Sinergija tima za dobar websajt

Ukratko, bitno je napomenuti da ukoliko radite sa profesionalcima, iza proizvoda koji plaćate nalazi se čitav tim ljudi koji radi u sinergiji kako bi vam dostavili proizvod kakav očekujete.

Dizajn je najbitnije prilagoditi upravo cilju websajta, te naglasite vašem web dizajneru za šta se vaš websajt primarno koristi.

U zavisnosti od specifične namene, na vašem websajtu pored dizajnera rade oni koji pišu tekstove, oni koji se bave oglašavanjem ili društvenim mrežama, oni koji se bave SEO optimizacijom i slično.

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.